Sukanya dia

Hari Sabtu ( 16 . 5 . 2009 ) lepas buku yang saya beli daripada Kitsbookshelf.blogspot.com sampai. Ingatkan orang gila mana lah ketuk pintu rumah bagai nak pecah. Rupanya Pak posmen. Saya tengah sedap mengadap komputer sambil dengar lagu pakai ear-phone. Ingat rumah sebelah yang kena ketuk pintu. Sekali pak posmen telipon cakap dia ada kat depan pintu rumah. Hahaha. Sabar jekla.



Novel The Alchemist

This is the magical story of Santiago , a shepherd boy who dreams of travelling the world to seek the most wonderful treasures known to man. From his home in Spain , he journeys to the markets of Tangiers and from there , into Egyptian desert , where a fateful encounter with the alchemist awaits him.

Saya belum pernah membaca mana-mana karya Paulo Coelho. Inilah yang pertama. Saya beli dengan harga RM19.
Buku second hand. Belum mula baca lagi. Habis baca saya ulas sisi pandangan saya pula.

Teman sejiwa saya mengusik amboih sukanya dia. Sebab saya melompat-lompat lepas buka sampul tengok ada novel The Alchemist yang saya jangka esok akan sampai. Haha.

2 comments:

mudin001 berkata...

Saya pernah ulas buku ini di Bukuria, tapi rasanya link itu sudah tiada.

Boleh baca sedikit di blog saya: http://mudin001.com/2008/04/30/the-alchemist-di-bukuria/

wnorhaslina berkata...

Thanks mudim :)