Aku kepada Saya

I have to admit. I have no other choice.

Saya perlu terima keadaan ini sedanya. Justeru mencari jalan bagaimana untuk membuat hati saya gumbira. Bahagia di pulau bertuah ini.
Lalu saya melangkah kaki ke perpustakaan awam di Kuah. Hahaha.
Kali terakhir saya ke perpustakaan adalah tahun lepas di perpustakaan awam negara.
Perpustakaan awam di Kuah ini tidaklah sebesar mana. Saya pusing-pusing seraund. Puas hati. Saya terus jadi ahli.
Saya jumpa dua buku pilihan hati. Yang bestnya , saya pemimjam pertama kedua buku ini.
Tidak ramai ulat buku di sini. Cendawan buku pun banyak. Masih berbau harum buku baru.
Hati saya terubat. Meskipun tidak dapat membeli untuk sementara waktu. Sekurang-kurangnya masih boleh membaca buku baru. Yeha.






I have a choice. I can choose to use saya instead of aku. It s time for a change .

:-)

4 comments:

Unknown berkata...

assalamualaikum.

salam jumaat wnorhaslina.
dua-dua buku tu best.
selamat membaca ya.

wnorhaslina berkata...

Waalaikum salam,

Kak chik , Terima kasih.

:)

amer zaman berkata...

masa duk langkawi dulu,tak pernah ke perpustakaan pun...
kampung buku selalu la...

apa khbar tempat tu?

wnorhaslina berkata...

Amer pernah duk kat langkawi?
Bila ?
Kampung buku sudah jadi kampung hantu buku..
sedih betul.