niqab pemberian kak Chik






Lewat sungguh saya menulis entri tentang pemberian Kak Chik daripada blog KakChiks wardrobe.

KakChik bagi satu warna biru dan satu lagi hijau terquois. Ada satu lagi anak tudung warna putih.

Saya tak jangka pun nak dapat niqab ni.

Terima kasih daun keladi Kak Chik.

:D

4 comments:

kakchik berkata...

assalamualaikum ina.

hehe, sempat lagi dia ambil gambar pakai niqab tu.

gembira hati bila niqab dapat dihadiahkan kepada ina. kakchik dapat hadiah banyak sangat, lebih baik berkongsi kan.

kakchik selalu pakai getahnya di bahagian dalam.

terima kasih ina sudi menerima.

wnorhaslina berkata...

Wasalam

Time kacih banyak sangat sama kak Chik sebab bagi niqab ni. Tak pernah pakai yang jenis bertali getah ni. Lepas ni Ina boleh jadikan contoh untuk buat niqab yg baru.
Time Kacih sebab berkongsi kegembiraan kak Chik dng Ina. My sis siap kecek/pujuk nak satu Niqab yang Kak Chik bg kat Ina ni.
Hehe...
mucho...mucho grazias Kak Chik..

:D

ishare whomyrare berkata...

cantiknya.. alhamdullilah pertalian ukhuwah makin mesra :) bertuahnya kak haslina dpt niqab tu. you desrve it :) amd teruskn istiqamah dan perjuangan ye.

wnorhaslina berkata...

Terima kasih ishare

:)