Twilight



Tahun lepas.
Ketika Twilight masuk panggung wayang. Novel Twilight ada di setiap gedung buku besar seluruh Malaysia. Saya hanya membaca sinopsis di belakang bukunya. Novel cinta dan puntianak. Saya letak semula buku twilight di tempatnya. Ada New Moon , Eclipse dan Breaking Dawn. Novel bersiri la pulak. Lagi saya tak siur.

Kakak ( Nabila ) kata dia sudah menonton filemnya di panggung wayang. Best ! Saya masih tak minat.

Kakak ( Nabila ) kata dia belum lagi beli novelnya. Saya patut tanya Ikah. Barangkali Ikah sudah beli novelnya.

Saya menonton filemnya awal tahun 2009. Yup kala twilight sudah dalam bentuk dvd. Boleh tahan. Saya suka Kristen Stewart yg bawak watak Bella.




Baru-baru ini setelah peram beberapa lama novel twilight yang saya pinjam daripada Ikah , berjaya saya sudahkan baca. Wow! Saya jadi seronok lah pulak.

Lambat seperti biasalah saya. Peminat-peminat siri twilight sudah kehadapan. Saya ketinggalan di belakang.

Twilight novel tentang cinta dan puntianak. Kalau siapa kata tak minat novel cinta dan puntianak cubalah baca dahulu. Don't jump into conclusion macam saya awal-awal dahulu. Siapa tahu anda bakal suka ceritanya.

2 comments:

Jordan berkata...

betul2, awal2 igt cam x best~~~ but still, gaya penulisan dia terlebey chick lit sgt, x ska... overall best... buku 2,3,4 tataw da campak mana.. ada kakak amik bwk gi tempat dia...

wnorhaslina berkata...

sabo jekla ya Ikah.
Wanchu dah beli no 2 dan 3 kat popular sini. no 4 aja lom jumpa lagi. Hua hua hua.